مکانیزاسیون فرآیندهای اداری و ستادی بنیاد برکت

پروژه طراحی و توسعه فرآیندهای اداری و ستادی بنیاد برکت در سال 1403 در بستر نرم افزار Bizagi (بیزاجی BPMS)  شروع شده است. در این پروژه که بر اساس یک معماری و شناخت کامل فرآیندها طرح ریزی شده است در نظر است نسبت به تحلیل و پیاده سازی فرآیندهای ذیل و ارتباط با API های سامانه های داخلی و خارج از مجموعه  و همچنین پیاده سازی داشبوردهای تحلیلی و فرآیندی در بستر نرم افزار PowerBI اقدام گردد:

 ۱. برنامه ریزی و عملکرد سازمانی شامل برنامه و بودجه سالانه، ارزیابی عملکرد سازمانی، تخصیص بودجه،تولید و مدیریت قراردادها، مدیریت پروژه های سازمانی، مدیریت اسناد سازمانی، مدیریت ریسک.

 ۲. منابع انسانی شامل مدیریت خدمات رفاهی، مدیریت درخواست‌های پرسنلی، مدیریت آموزش، ماموریت پرسنلی، محاسبه حقوق سالانه، ارزیابی عملکرد فردی، نظرسنجی، نظام پیشنهادات.

 ۳. مالی شامل مدیریت درخواست‌های پرسنلی، مدیریت درخواست پرداخت، گزارشگیری مالی شخصی، کنترل داخلی.

 ۴. مدیریت اموال شامل ثبت و مدیریت اموال، تعمیر اموال، مدیریت تحویل و انتقال اموال، برنامه ریزی نگهداری پیشگیرانه، حذف اموال.

 ۵. ارتباطات شامل مدیریت کمیته ها و جلسات و صورتجلسات، مدیریت وظایف، ارتباط با واحدها/تیکتینگ، مدیریت رویدادهای سازمانی.

 ۶. تدارکات شامل درخواست کالا و خدمت، تامین کالا و خدمات، برنامه ریزی منابع تدارکات، مدیریت و ارزیابی تامین کنندگان.

پروژه‌ها