سامانه مدیریت یکپارچه هلدینگ ها و موجودیت ها

از جمله چالش‌های اساسی در بحث مدیریت هلدینگ، دسترسی سریع و به موقع به اطلاعات به‌روز، داشتن تصویری روشن از وضعیت عملکردی شرکت‌های تابعه و اخذ تصمیمات استراتژیک در زمان مناسب می‌باشد. مدیران هلدینگ نیاز دارند با داشتن مجموعه‌ای از اطلاعات ارزشمند و تصمیم ساز در خصوص شرکت‌های تابعه و وضعیت عملکردی آن‌ها بتوانند مناسب ترین تصمیمات را در مناسب ترین زمان ممکن اتخاذ نموده، تاثیرات ناشی از این تصمیمات را پایش کرده و همواره نسبت به رعایت الزامات دستوری و قانونی توسط شرکت‌های گروه اطمینان حاصل کنند. از همین رو، سامانه جامع مدیریت هلدینگ با ارائه ویژگی‌ها و قابلیت‌های زیر تلاش نموده است پاسخگوی نیازمندی‌های اساسی این حوزه بوده و یاری رسان مدیران هلدینگ در راهبری و هدایت کسب و کارهای زیرمجموعه خود باشد:

مخاطبان نرم افزار:

  • شرکت های هلدینگ، و یا شرکت هایی که با داشتن چندین شعبه و دفترمرکزی به صورت گروه فعالیت می‌کنند.

ویژگی های سامانه:

  • نظارت بر اهداف، استراتژی‌ها و پروژه‌های هر شرکت و اطلاع از آخرین وضعیت تحقق آن‌ها
  • اطلاع لحظه‌ای از موجودی نقد شرکت‌ها، میزان فروش و … (در صورت امکان اتصال به نرم افزارهای مالی و فروش شرکت‌ها)
  • امکان پایش و نظارت مستمر بر واحدهای تابعه
  • تسهیل ارتباط میان شرکت‌های مادر و تابعه
  • دسترسی سریع به اطلاعات مهم و تصمیم ساز
  • اطمینان از رعایت الزامات قانونی و مقرراتی در کل مجموعه
  • تحت کنترل بودن ریسک‌ها
  • اطمینان از همسویی جهت گیری استراتژیک شرکت‌های تابعه
  • تخصیص وظایف و کنترل نتایج حاصل از اقدامات انجام شده
  • یکپارچه سازی کلیه اسناد سازمانی مهم
  • ارائه انواع داشبوردها و گزارشات مدیریتی ترکیبی و مجزا
  • دسترسی به بانک شاخص‌ها (شامل مجموعه بزرگی از شاخص‌های مالی و غیر مالی که برای ارزیابی عملکرد هر سازمانی الزامی است.)
  • کنترل علائم افول شرکت‌ها و اتخاذ تصیمات پیشگیرانه
  • نظارت بر اقدامات و نتایج کمیته‌ها و گروه‌های کاری (بالاخص هیأت مدیره، مجامع، کمیته ریسک و …)
  • تعیین موقعیت استراتژیک هر کدام از شرکت‌ها با تجمیع اطلاعات دریافتی از آن ها
  • امکان تحلیل سبد کسب و کار و اتخاذ بهترین تصمیمات استراتژیک در این خصوص
  • یکسان سازی فرمت اطلاعات در همه شرکت‌های تابعه
  • مکانیزاسیون فرآیندهای بین هلدینگ و شرکت‌ها (دریافت و رسیدگی به شکایات، انتصاب اعضای هیات مدیره حقوقی و …)
پروژه‌ها